Benvinguts a l’acadèmia d’anglès Helen Doron English de l’Eixample de Barcelona.
Al nostre centre els alumnes aprenen en primer lloc a parlar anglès en un ambient alegre i comfortable. Treballem amb ells de manera amena, creativa i també perfectament planificada. Més que una acadèmia d’anglès convencional, us proposem un estil d’aprenentatge que fa èmfasi en l’ús pràctic de l’anglès.
Un ventall de propostes i cursos a la mida de les capacitats d’aprenentatge de cada grup d’alumnes
Classes d’anglès per a nadons, fins a 3 anys, on s’aprén fonètica i vocabulari utilitzant eines que estimulen els infants:

Per als bebés aprendre és estimulant. Moments irrepetibles en la vida dels nadons que gaudireu en primera persona.
· el joc
· el foment de l’autoestima
L’exploració de sensacions per mitjà de la utilització dels sentits per una banda i el constant reforç positiu a les classes per una altra, donen com a resultat que els bebés guanyen confiança en l’adquisició de noves habilitats. L’aprenentatge és el resultat de la combinació de factors afectius i cognitius alhora, principalment quan els nadons identifiquen l’activitat amb un moment en què saben que els pares estan per ells. Gaudireu en família de moments alegres i emocionants mentre el nadó assimila les bases de la seva nova llengua materna.
Cursos d’anglès per a infants de Primària mitjançant el joc, la música i el moviment:

Classes d’anglès on els infants de Primària juguen, participen i fan volar la imaginació
· experimenten l’anglès sempre en grups reduïts
· perden la por a parlar i la inseguretat pròpia de qui no coneix un idioma
· augmenten la seguretat en les seves capacitats de comunicació
· aprenen d’una forma dinàmica
És per tot això que sabem que, com a conseqüència, a la nostra escola està a molta distància si la comparem amb les classes en pupitres on només es pot observar i recordar conceptes.
Anglès per a nens… i per a no tan nens!
Anglès per a adolescents fins a 19 anys:

els nostres teens aprenen de forma motivadora i participen activament a les classes
· metodologia pròpia amb èxit contrastat a nivell internacional
· tant els infants de Primària com els joves d’ESO i Batxillerat reben preparació i coneixements homologables oficialment
En resum: posem a la vostra disposició tota la ruta d’aprenentatge Helen Doron English des dels nostres cursos per a nadons a partir de 3 mesos fins al nivell B2 del Marc Comú Europeu de Referència per les Llengües.
Amb Teen English al mateix temps que els joves fan crèixer les seves competències, aprofitem per oferir-los la preparació que necessiten per superar les proves English Language Assessments de la Universitat de Cambridge.
El professorat homologat per Helen Doron International, la garantia d’èxit a nivell mundial

A les nostres professores els agrada ensenyar i millorar cada dia
Totes les nostres professores estan especificament preparades en tots i cada un dels nivells que imparteixen al centre i per tant poden fer servir la nostra metodologia amb total garantia. Per altra banda formen part de la xarxa de professors homologats per Helen Doron arreu del món amb qui comparteixen ideas i punts de vista, la qual cosa té especial rellevància en la constant millora de les classes i dona com a resultat una experència molt enriquidora.
En el nostre centre trobareu un nou concepte de centre d’ensenyament on els infants es troben com a casa, un mètode excepcional i una experiència molt divertida pels nostres alumnes i també pels pares i mares que poden participar de tant en tant en classes de portes obertes i altres activitats amb els seus fills i filles.
Sou benvinguts!
-
Ja fa quatre anys que la meva filla de 7 assisteix al centre Helen Doron de l’Esquerra de l’Eixample per aprendre anglès. La veritat és que vàrem començar una mica reticents perquè crèiem que potser era massa d’hora i que era llençar els diners. El temps ens ha fet adonar que estàvem errats. La nostra filla ens ha demostrat que la metodologia funciona. Ha après un munt de vocabulari i expressions participant activament en les divertides dinàmiques de les classes. De fet, a nosaltres fer els deures amb ella també ens ajuda a refrescar el nostre anglès.
100% recomanable. -
Nosotros llevamos a mi hija mayor desde los 7 meses a Helen Doron, y actualmente esta cursando el curso de Jump with Joey (ya tiene 4 años). Creo profundamente en el método, pues no tiene más “secreto” que hacer lo que todos hacemos con nuestra lengua materna y nuestros hijos: repetir, repetir y repetir hasta que las palabras se interiorizan y los significados se asocian a las palabras. Veo que mi hija tiene una pronunciación impecable, un listening muy bueno y que para ella el inglés forma parte de su vida, por lo que no hay temor o rechazo al inglés. Estoy profundamente agradecida a Helen Doron y todos sus profesionales por el método, ameno, y los materiales, muy entretenidos y adaptados a las edades que tienen los niños.
-
Mi hija empezó las clases de inglés para niños cuando aún no sabía hablar, tenía 18 meses, y junto con el idioma materno ya decía palabras en inglés. En clase se lo pasaba muy bien y, como yo estaba presente, veía el método, y, sinceramente, es el que más me gusta de los que conozco.
-
“Nuestro hijo se divierte mucho yendo a clase. Le gusta el inglés gracias a las canciones y juegos que se hacen en ella. Está aprendiendo el idioma de oído y lo notamos porque su pronunciación es como la nativa. Estamos muy satisfechos con el proyecto pedagógico de Helen Doron”.